Wtryskiwacze Common Rail Siemens VDO Continental
Czyszczenie i testowanie wtryskiwacza
- czyszczenie zewnętrzne metodą ultradźwiękową z zabezpieczeniem przed kawitacją w myjkach ultradźwiękowych Carbon Zapp
- czyszczenie wewnętrzne wysokociśnieniowe z wysterowaniem wtryskiwacza, usuwające rozkruszone zabrudzenia pozostałe po czyszczeniu ultradźwiękowym i ciężkie do usunięcia osady węglowe oraz żywice
- pomiary obwodu elektrycznego wtryskiwacza
- test elektroniczny na urządzeniu Carbon Zapp CRU2R z wydrukiem wartości i oceną wg bazy danych:
- test rozpylania
- test obwodu elektronicznego wtryskiwacza: rezystancja, pojemność
- test szczelności
- test ciśnienia otwarcia wtryskiwacza Common Rail przy podaniu sygnału wysterowującego
- kilkupunktowy test dawek wtryskowych i przelewów w różnym zakresie obciążeń
- test czasu reakcji wtryskiwacza na jego wysterowanie oraz pomiar czy każdy impuls sterujący przełożył się na faktycznie otwarcie rozpylacza
- nadanie nowego kodu IIC do wtryskiwacza Siemens VDO Continental
- jeżeli wtryskiwacz tego wymaga, przeprowadzamy proces rewitalizacji stosu piezo
Wtryskiwacz osiąga zadane parametry
Nie ma potrzeby weryfikacji i naprawy. Dostarczamy protokół z wynikami testu.
Wtryskiwacz nie osiąga zadanych parametrów
wymagana weryfikacja i naprawa.
- Opłata pobierana niezależnie od wyniku testu
- weryfikacja wtryskiwacza
- wymiana końcówki wtryskiwacza
- test końcowy i regulacja wtryskiwacza
Wtryskiwacz sprawny
24 miesiące gwarancji + protokół z wynikami testu
Wtryskiwacz nadal nie osiąga zadanych parametrów
Nie płacisz za weryfikację i próbę naprawy. Ponosisz jedynie koszt czyszczenia i pierwszego testowania! (wtryskiwacz odbierasz ze starą końcówką)
W cenie weryfikacji i naprawy zawarto koszt nowej końcówki i nakrętki do wtryskiwacza Common Rail Siemens VDO Continental oraz usługę pierwszego czyszczenia i testowania.
UWAGA! Nowe końcówki z nakrętkami do wtryskiwaczy Common Rail Siemens VDO Continental dostępne są jedynie do wybranych numerów katalogowych wtryskiwaczy. W przypadku braku dostępności nowych końcówek weryfikacja i naprawa nie jest możliwa.
Jeżeli wtryskiwacz jest uszkodzony elektrycznie i wymaga wymiany modułu piezoelektrycznego, proponujemy naprawę z jego wymianą. W takim wypadku wycenę wykonujemy indywidualnie w zależności od typu i numeru wtryskiwacza oraz rodzaju jego uszkodzeń.